blog how to, blog trick, blog tips, tutorial blog, blog hack

Monday, July 12, 2010

Tentang Penulis

Assalammualikum Dan Selamat Sejahtera..


saya muhammad aliff marwan dari kuantan.. saya membuka blog ini untuk mengongsi maklumat kepada rakan - rakan saya tak kira bangsa dan agama.. blog ini berasaskan umum.. terdapat pelbagai topic yang akan dibincangkan.. diharapkan semua rakan - rakan saya dapat menerima dan dapat mengongsi maklumat untuk pengetahuan umum.

Pada permulaannya blog ini hanyalah untuk seronok-seronok dan tiada paksaan dari mana-mana pihak. Blog ini tidak ada berunsurkan lucah atau Scam or apa-apa berkaitan dengan sedekimian.

Untuk pengetahuan semua. saya hanyalah remaja biasa yang ingin mengetahui lebih tentang dunia business atau tentang dunia atau negara kita sendiri malaysia. Kepayahan dan kesusahan saya terletak di blog ini. saya mengharapkan sokongan otai - otai IM diluar sana.. untuk saya mencapai keinginan saya.. sebab ada pepatah berkata "tanpa usaha mana nak berjaya"

Akhirkata Dari Saya,

Aliff

0 comments:

Post a Comment